Drodzy przyszli klienci,
zwracam Waszą uwagę na trudności jakie Was czekają jeśli wycieczka z jakichś powodów nie spełni Waszych oczekiwań.
1. reklamację na uszkodzony bagaż złożyłam w lipcu
2. po 4 miesiącach nie została załatwiona
3. biuro proponuje mi jałmużnę 200 pln
4. prezes jest niedostępny dla klientów - po co, przecież już zapłacili
5. osoba odpowiedzialna za reklamacje i jakość nie odbiera telefonów od klientów tyle ma pracy - to charakteryzuje jakość usług biura
oddaję sprawę do sądu a wszystkich przestrzegam przed sun & fun
uwaga na rozpatrywanie skarg w sun & fun
Strona: 1
Autor | Treść |
---|---|
annawz
|
#1 01:50, 05.11.2008
|
Gość |
IP: 212.76.37.184
|
Beata
|
#2 06:43, 28.12.2008
|
Gość |
zaraz sie pojawia wpisy że sie czepiasz i że to jest takie wspaniałe biuro.wymiotowac sie chce.na żadne biuro nie ma tyle negatywnych wpisów co na sun&fun.Zycze ci powodzenia,bo sama miałam z nimi do czynienia. IP: 83.29.143.196
|
35lat
|
#3 07:33, 30.12.2008
|
Gość |
Też miałem z nimi problem rok temu. Co do reklamacji to totalna olewka. Uwaga na tych naciągaczy IP: 91.193.199.4
|
Strona: 1
Na skróty: Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Maroko, Polska, Tunezja, Turcja, Włochy, W. Kanaryjskie