Witam,
Ja równiez stanowczo odradzam to biuro!!!!! Spędziliśmy całą noc w
recepcji hotelowej w Hotelu palma De Mirette w Hurghadzie w sierpniu
2008r, poniewaz nie było dla nas i jeszcze czterech osób wolnych
pokoji za które rezerwujac wycieczkę zapłaciliśmy. Do hotelu
przywiózł nas nie rezydent a opiekun egipskiego biura z którym
współpracuje SUN&FUN, niezbyt mówił po polsku, nie chciał podać nam
numeru do rezydenta, nie potrafił nawet wykłucic sie z recepcją
dlaczego nie ma wolnych pokoji.Chcieli nas przenieść do innego
hotelu ale niezgodziliśmy się na to, więc czekaliśmy do 9 rano na
wolny pokój. Hotel ogólnie przyjemny, chos nie dałabym mu 4
gwiazdek, bo jego wyposazenie przedpotopowe, jedzenie wstretne,każy
kto tam mieszkał narzekał na nie, jedyny plus to wspaniała
obsługa!!. Po złożeniu reklamacji zaproponowano nam po 100zł
rekompensaty!!!!ponieważ stwierdzili, że nie jest to ich wina. Biuro
całkowicie olewa swoich klientów!!!!!Stanowczo odradzam!!!!