Byłem z EXIMEM na Kubie. TRAGEDIA, TAKICH WCZASÓW JESZCZE NIE MIAŁEM. PRZERZUCANO NAS Z HOTELU DO HOTELU, WYCIECZKI NIE WARTE PIENIĘDZY, KTÓRYCH ZA NIE RZĄDANO. ORGANIZACJA FATALNA - NA WYCIECZCE DO HAWANY PILOTKA BYŁA NIE PRZYGOTOWANA, PODAWAŁA MYLNE INFORMACJE. W KOSZCIE WCZASÓW BYŁA WLICZONA CENA ZA OBSŁUGĘ POLSKO-JĘZYCZNEGO REZYDENTA I PILOTA, A WYCIECZKI BYŁY OBSŁUGIWANE PRZEZ ANGLO-JĘZYCZNEGO PILOTA. BYŁEM PIERWSZY RAZ Z EXIMEM, ALE Z NIMI JUŻ NIE POJADĘ SZKODA MOJEGO URLOPU. WYJEŻDŻAM NA URLOP ABY WYPOCZĄĆ, A NIE DENERWOWAĆ SIĘ.
IDZI
Biuro EXIM TOURS
Strona: 1
Autor | Treść |
---|---|
idzi
|
#1 00:26, 10.03.2009
|
Gość |
IP: 83.5.52.11
|
zdegustowany
|
#2 10:31, 01.07.2009
|
Gość |
po wycieczce do Izraela, sylwester 2008/2009 exim zrezygnował już z tego kraju. Mimo uznanej reklamacji biuro nic nie zaproponowało. Spróbujcie dogadać się z Panią z infolinii eximtour Ewą M. Takiego małolactwa i braku kultury jeszcze nie słyszeliście. Exim już się stoczył. Takich ludzi się nie powinno zatrudniać. Pozdrawiam i odradzam EXIMTOURS. Amatorszczyzna!!! IP: 77.79.220.227
|
gość z Egiptu
|
#3 17:01, 08.09.2009
|
Gość |
Witam, Ja dzisiaj odbyłem osoibstą rozmowę z Panią Ewą M. i również potwierdzam, że jest osobą bardzo nieodpowiednią do kontaktu z klientem. Pomijając fakt trzymania rąk w kieszeni, mówienia bardzo kpiącym i ironicznym głosem próbowała mi udowodnić, że pomimo remontu hotelu w Egipcie, do którego pojechała moja siostra ja wymagam luksusu za niskie piniądze i ona nie wie o co chodzi. Za dwa tygodnie jestem umówiony z jej Panią kierownik Moniką P., która jest na urlopie i będę próbował przekazać informacje na temat jej pracownicy.Odradzam jakiekolwiek kontakty z tym biurem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!-przynajmnije z tą Pania!!! IP: 87.205.203.104
|
gość1
|
#4 10:36, 14.09.2009
|
Gość |
właśnie wróciłam z wycieczki z Majorki organizowanej przez biuro podrózy EXIM. i chcę podzielić sie z wami opinią na temat tego biura. co do wycieczki jestem bardzo zadowolona, hotel sprostał moim wymaganiom (hotel Belvedere) jedzenie wyśmienite, busy kursują na plaże co poł godz, najbliższa plaża ok 20 min drogi piechotą. ale jest jeden minus tego biura- organizowane wycieczki na miejscu (płatne ok 50euro) nie są warte tych pieniędzy spośród wielu atrakcji ktore zapewniają, najlepsza jest wycieczka do wąwozu rajski potok i płynięcie statkiem naprawdę przepiękne widoki warte zobaczenia. ale reszta atrakcji nudna tymbardziej druga wycieczka do jaskiń.. wycieczka rozpoczyna sie od godz 9 do ok 19 (tak zeby zdążyc na kolacje do hotelu) są ''zapewnione atrakcje'' ale głowną atrakcją jest wycieczka do dwóch jaskiń-(jeśli kogoś interesują jaskinie to polecam bo warto zobaczyć ten nietypowy widok jakim są stalaktyty i stalagmity) ale gwarantuje ze reszte dnia sie wynudzicie. więc jeśli ktoś wybierze się na majorke przez biuro exim to polecam wycieczke gdzie jest możliwość zobaczenia wąwozu-rajski potok lecz nie polecam wycieczki do jaskiń. IP: 95.160.245.84
|
sabina
|
#5 14:58, 10.11.2009
|
Gość |
Też byłam z Eximem na Kubie i ogólnie jestem zadowolona, chociaż nie dostałam hotelu, który wybrałam z oferty. Złożyłam reklamację i rozmawiałam na infolinii w tej sprawie- zresztą z ww. Ewą Misiec, która wbrew wypowiedziom wyżej była miła i potraktowała sprawę rzeczowo i profesjonalnie. Reklamację uznano i dostałam zwrot kosztów - więc wszystko ok. IP: 83.31.215.72
|
#6 20:08, 10.11.2009
|
|
Użytkownik
Posty: 6
|
Ja czasami zastanawiam się z czego wynika taki bajzel w tych wszystkich biurach i ta masa niedomówień. Ja zawsze korzystam z jednego, systemu internetowego, tam rezerwuje hotel z takimi warunkami jakie mnie interesują. Jakoś nie ufam tym wielkim biurom podróży, bo można na nich nieźle stracić... IP: 78.133.242.162
|
miśFasci
|
#7 02:40, 10.06.2010
|
Gość |
pozytywne wpisy dla tego biura dokonują pracownicy eximu w ramach obowiązków pracowniczych IP: 89.206.6.69
|
availableredsea
|
#8 17:55, 10.06.2010
|
Gość |
miśFasci to prywatny detektyw, ktory nie wygral castingu do serialu tvn detektywi. mnie nie dziwi roznorodnosc opinii na temat biur i ich dzialania, bo i le ludzi tyle zdan. do tego stare zalozenia sie sprawdzaja, ze rzadko chce sie komus pisac pozytywne opinie, zas negatywne odczucia przelwane sa z predkoscia swiatla, niestety czesto tak wylobrzymione,ze jakby czlowiek sie sugerowal tylko i wylacznie nimi, siedzialby na lunchu w domu dzialkowca czekaja az mu ktos poda grillowana kilebase z musztarda sarepska (jak all inclusive to pelna geba) IP: 41.153.33.230
|
tco99
|
#9 16:23, 13.08.2010
|
Gość |
..oto nasze pierwsze doświadczenia z Exim Tour.....w telegraficznym skrócie:wyjazd- Egipt/last minute/5 osób.Wybraliśmy hotel i miejsce wylotu(Katowice) tylko dlatego,iż zależało nam na lotniczych połączeniach bezpośrednich,bez miedzylądowan.Do Katowic musieliśmy dojechać ok 200 km.Do Egiptu lot opóźniony ponad 2 godziny...nie ma problemu(linia Koral Blue)..w koncu lecimy na urlop;-).Hotel..wszystko gra...Pani rezydent.....no cóż....norma wziąć za wycieczki..a reszta to Wasz problem..w koncu macie czas...jesteście na urlopie możecie na wszystko poczekać :-).Generalnie pobyt w hotelu udany.Powrót....no własnie..Exim gwarantuje niezapomniane przeżycia....Zmieniono: godzinę wylotu na wcześniejszą z 17.20 na 14(w sumie nie ma sprawy)....przewoźnika na Air Cairo(nie ma problemu)....miejsce powrotu z Katowic na Kraków...to przecież rzut beretem...będą autokary.. mają nas przewieść.Jak na razie wielkiej tragedii nie ma....Ale lot okazuje się być nie co tajemniczy i z niespodziankami.Lecimy do Krakowa ale przez.... Gdansk ..pomimo informacji zarówno na tablicach informacyjnych na lotnisku(Gdanska via Kraków) jak i od innych współpasażerów.Tutaj okazuje się,że informacje przekazane przez rezydentów są sprzeczne..jednym powiedziano,że lecimy do Ganska potem do Krakowa....a od innych,że odwrotnie..najpierw Kraków potem Gdansk....ostatecznie uwierzylismy tabeli odlotów.Lot spokojny..tuż po starcie...20-30 minut podano "coś na ząb".No i lądujemy.....w Gdansku.I tu się zaczeło:1 godzinka dla pasażerów wysiadających w Gdansku.....potem oswiadczenie szefowej obsługi lotniska...samolot musi być zatankowany....tylko 15 minut....pryszcz:-)....To wielokrotnie powtarzane poźniej 15 minut przerodziło się w ponad godzinę zanim zaczęto tankować samolot.Po tankowaniu..mija już 3 godzina postoju....wchodzi Pan z obsługi lotniska i wyczytuje 29 nazwisk(osoby wylatujące z Katowic) z prośbą zabrania swojego bagażu i zebranie się na płycie lotniska....gdzie już cze4ka na nas bagaż główny.Pan oświadcza,iż czeka nas nowa przygoda.....podróz autokarem do Katowic...no fajnie...przecież to tylko 10 godzin jazdy.Co się zaczęło dziać,można się łatwo domyśleć.Pan...zaprosił przedstawicielkę Exim Tours,żeby osobiście nam tą informację przedstawiła.Trudno tu opisać kolejność wersji wyjaśnien pani rezydent i powodów zaistniałej sytuacji..ale sprowadziło się do tego,iż ktoś sprzedał podwójną ilość biletów na nasze miejsca.Samolot powinien lądować w Krakowie..tu wysadzić pasażerów lecących do Katowic...więc nas w Gdansku nie powinno być....gdzie czekały osoby na wylot do Egiptu(29 osoby z Exim Tours).Pani z Eximu używała różnych chwytów...a to wezwanie ochrony,która nie umożliwiała powrotu do samolotu...a to przekupstwa 500 zł za przejazd autokarem....a to,że nikt nie odleci(pasażerowie do Krakowa cały czas siedzieli w samolocie) jak się nie zgodzimy na autokar...Co ważniejsze co innego mówiła nam-pasażerom...co innego obsłudze lotniska..i pewnie co innego pilotom.Co spowodowało,iż szefowa płyty lotniska poprosiła nas o zajęcie miejsc w samolocie....hura..lecimy!!...O nie nie tak szybko...jeszcze tylko trzy pól godziny zajeło zapakowanie nowych pasażerów z Gdanska...ich bagaży...wyciąganie bagaży osób które nie polecą na swoje urlopy z Eximu(wsiedli jednynie pasażerowie z Itaki)....i wreszcie naszych bagaży.No fajnie mija 7 godzina postoju na lotnisku....bez wody....posiłków....możliwości opuszczenia samolotu.Startujemy..uffff.......stop ....piloci zgłaszają usterkę techniczną...wracamy do punktu wyjścia.Ktoś z Krakowa dzwoni..i podaję informację podaną na lotniku,iż nasz lot wogóle się nie odbędzie,gdyż piloci muszą mieć 8 godzin przerwy...Na pokładzie...brak klimatyzacji...i ok 160 pasażerów.personel samolotu nie udzielał przez cały czas żadnych informacji..."to nie ich problem".Po około 40 minutach zaczynamy kołować....ale czy odlecimy?...kilka osób krzyczy,że czuje zapach dymu....Od wylądowania w Gdansku ol 18.30..wystartowaliśmy ok 00.10.Lot do Krakowa bez problemu...i ładne lądowanie.po analizie faktów....wynika z tego,iż Exim Tours wiedział o problemie zdublowania miejsc conajmniej jeden dzien przed wylotem z Egiptu..i do konca probował "zadowolić" swoich klientów gratisową wycieczką autokarową z Gdanska do Katowic...Dziękujemy zarówno Eximowi jak Air Cairo. IP: 95.48.71.220
|
Czesław
|
#10 13:14, 22.10.2010
|
Gość |
Witam. Byłem z Eximem w Tunezji. Na całe szczęście nie miałem takich przygód jak tco99. I się z tego bardzo cieszę bo bym chyba wyszedł z siebie. A co do wyjazdu to wspominam go miło. Hotel to może nie jakieś cudo ale bardzo zadbany i to się liczy. Co do rezydentki. Była całkiem w porządku. Jak trzeba było załatwić wyjazd pomogła. Podsumowując nie przejechałem się na Eximie. IP: 89.72.198.154
|
Kinga
|
#11 14:16, 21.01.2011
|
Gość |
Wycieczka objazdowa z biurem Exim to porażka. Totalny brak organizacji, łamanie zasad bezpieczeństwa. Byliśmy na objeździe Tutenchamon w Egipcie od 23.12.2010 do 7.01.2011. Oto przygody jakie mieliśmy: - przewodnicy - mieliśmy siedmiu różnych przewodników, tylko jeden posiadał wiedzę i kwalifikacje. Kwestia językowa - proszę sprawdzać kompetencje językowe przewodników, niektórzy nie znają nawet języka angielskiego (polskiego też nie znali)!!!! - pociąg z Kairu do Asuanu - no cóż, grupka 12 osób została załadowana do pociągu samotnie, BEZ ŻADNEJ OSOBY ZE STRONY ORGANIZATORA, przejechaliśmy cały Egipt totalnie sami, na szczęście konduktor mówił trochę po angielsku - dwie osoby z grupy, które wykupiły pociąg sypialny, zostały zapakowane do zupełnie innego pociągu niż reszta grupy ( normalne przedziały siedzące zatłoczone przez tubylców; 6-cio osobowy przedział a w nim 15 osób), podkreślam, że po 16 godzinach jazdy pociągiem mieliśmy rozpocząć następne zwiedzanie, no cóż, po totalnie nie przespanej nocy, całej w nerwach, ciężko się zmobilizować nawet dla tak pieknych zabytków jakie posiada Egipt - statek - rejs po Nilu - pierwsze oszustwo to możliwość dokupienia opcji ALL INCLUSIVE na statku - statek ustawicznie zmieniał nabrzeża parkingowe, musieliśmy go szukać, nie było to łatwe zadanie: statki parkują po 5,6 sztuk, jeden za drugim, niejednokrotnie wybierał nabrzeże o parę kilometrów dalej. Biuro we wszystkich materiałach opisuje, iż statek stoi na cumach w Luksorze i można samodzielnie pospacerować. No cóż, my nawet po powrocie ze zwiedzania łącznie z przewodnikiem non stop szukaliśmy statku!!! - program - było naprawdę dużo czasu aby zobaczyć o wiele więcej ( nawet za dodatkową opłatą)! Jednakże ze względu na złą organizację nie skorzystaliśmy z żadnej wycieczki fakultatywnej. Ogólna ocena: nie polecam biura!!!! Był to mój pierwszy wyjazd z tym biurem i ostatni. IP: 79.188.61.202
|
Martiq17
|
#12 16:21, 21.01.2011
|
Gość |
No,to jeździjcie sobie dalej z najtańszych biur... a potem się dziwią że było tragicznie IP: 83.5.34.35
|
Komisja Śledcza
|
#13 11:20, 30.01.2011
|
Gość |
Taaakkkkk. A te negatywne dokonują pracownicy biur konkurencji - również w ramach obowiązków pracowniczych. Czy ty`miśFasci` nie nazywasz się przypadkiem Jarosław Kaczyński?!? - Logika podobna !!! IP: 62.21.106.129
|
tanya74
|
#14 07:20, 16.09.2011
|
Gość |
Tydzień temu wróciłam z wakacji z biurem Exim Tours, które spędziłam w Egipcie - Hurghada - hotel Sea Gull. O samym obiekcie nie będę się rozpisywać, ponieważ jest to moja trzecia wizyta tamże na przestrzeni kilku lat i to jest chyba najlepsza rekomendacja dla hotelu. Co do godzin wylotu i przylotu - wszystko w najlepszym porządku, żadnych zmian - 8 dni - 7 noclegów, z opieki rezydenta nie miałam potrzeby korzystać, z panią rezydent miałam kontakt w pierwszym dniu przy zakwaterowaniu - wydała mi się właściwą osobą na właściwym miejscu. Ogólnie jestem zadowolona, pobyt uważam za udany. Przed wylotem czytałam opinie dotyczące biura, wiele osób narzekało na skracanie pobytu ze względu na zmianę godzin. Być może te krytyczne uwagi przyniosły skutek, bo w moim przypadku wszystko było ok. Całkowita zgodność oferty ze stanem faktycznym. Pozdrawiam. IP: 78.133.205.201
|
Mysza
|
#15 21:32, 18.09.2011
|
Gość |
Z tego, co udało mi sie doczytać, Exim Tours zostało zmienione na BeeFree i partneruje teraz Rainbow . Ja byłam w lutym z tym biurem w Egipcie i wszystko działało bez zarzutu. IP: 95.40.136.64
|
Ola
|
#16 18:32, 27.10.2011
|
Gość |
bzdura to co piszesz. IP: 84.10.214.13
|
Wojtek_X
|
#17 22:03, 08.12.2011
|
Gość |
Uwaga - nie korzystajcie z tego biura, są nieuczciwi i nierzetelni. Wykupiłem wycieczkę do Egiptu (Hurgada, Sunrise Holidays Resort). Wykupiłem fakultatywną wycieszkę do Luxoru - UWAGA kierowca autokaru o nas ZAPOMNIAŁ. Po prostu nie przyjechał. Musieliśmy łąpać na własną rękę taksówkę żeby dogonić wycieczkę. Grupie powiedziano, że... zapsaliśmy. Żadnego przepraszam, żadnego przykro nam... A teraz najlepsze - reklamacja wycieczki przez biuro została... ODRZUCONA. A to dlatego, że nie chciałem w zamian wycieczki statkiem. Nikogo nie interesuje, że nie umiem pływać i nie sprawia mi to przyjemnośći. NIE JEŹDZIJCIE Z EXIM TOURS, ODRADZAM. IP: 178.235.209.228
|
monik2121
|
#18 17:54, 04.07.2012
|
Gość |
Byliśmy w Titanic Aqua Park w Hurhgadzie od 09.06 do 23.06. Dzień przed lot z 08.15 przesunięty na 16.30 a na lotnisku niespodzianka kolejne cztery godziny, wylot 20.30 w pokoju hotelowym o 03.00 nad ranem. Dzień stracony a wiadomo było od kiedy że 08.06 jest otwarcie EURO - cymbały. Rezydent na lotnisku i na wycieczkach z eximu bardzo fajni. Natomiast rezydent w hotelu nie zbyt fachowy. Nie dość że mają drogie wycieczki, niezgodne z opisem i czasem trwania to żeby mieć taniej to trzeba kupić na spotkaniu organizacyjnym w pierwszy dzień (specjalnie aby nie zdążyć poznać innych cen), gdzie nie przedstawiono programu dobrze. Po zakupie wycieczek rezydent nie był zbyt miły.Podróż w każdą stronę z innym przewoźnikiem inny niż w umowie. Skutek zniszczone walizki oraz pamiątki. Po prostu zmasakrowano nam torby podróżne. IP: 109.196.49.26
|
Strona: 1
Na skróty: Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Hiszpania, Maroko, Polska, Tunezja, Turcja, Włochy, W. Kanaryjskie