Witam wszystkich forumowiczów. Zdecydowaliśmy sie w tym roku wybrać autokarem do Bułgarii. Chęć zobaczenia przez szyby autokaru przewyższyła nad lotem liniami lotniczymi.
Niestety pomysł świetny gorzej z realizacją. Szczęśliwi ,że znaleźliśmy z Warszawy przewoźnika autokarowego za pośrednictwem firmy 24travels.com Sp. z o.o. dopasowaliśmy terminy i wynajęliśmy piękne apartamenty nad Morzem Czarnym. Pieniązki przelane zaraz po zawarciu umowy. I tu skończyło sie sympatycznie. 2 tygodnie przed wyjazdem firma rozwiązała umowę na przewóz z powodu zbyt małej ilości chętnych. Dotychczas sympatyczna pani obsługująca nas na nasza prośbę o pomoc w znalezieniu innych przewoźników z łaski na uciechę poleciła 3 firmy - a dokładnie dała nr telefonów -i załatwiaj sobie kliencie sam. A co do zwrotu koszów odwołanej imprezy - ani widu ani słychu. Na maile brak odpowiedzi , a telefonicznie - zaraz to wyjasnimy. A pieniędzy nie ma.
Nie polecam firmy , ponieważ obsługa sprawia wrażenie jakby tam była za karę, jest niekompetentna. Odwołanie imprezy do czegoś zobowiązuje a na pewno do zwrotu kosztów. Wygląda to jak naciąganie klientów. Sprawa nadaje sie do sądu konsumenckiego i być może tam sie znajdzie. A forumowiczów uprzedzam przed firmą.