WAKACJE TURCJA – WEZYR - ALANYA
POBYT: 09.2011
Podczas pobytu doszło do wypadku na basenie hotelowym miałem wypadek, w którym to odniosłem poważne uszkodzenie ciała.
Podczas zabawy na zjeżdżalni basenowej uderzyłem głową o dno basenu na skutek czego doszło do powstania dużej otwartej rany czoła. Zgodnie z przedstawioną wcześniej procedurą zaraz po zdarzeniu próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie z infolinią WEZYR celem zgłoszenia pilnej interwencji lekarskiej. Z rany postępował silny krwotok który należało niezwłocznie zatamować. Niestety pomimo kilkukrotnych prób połączenia nikt nie odbierał telefonu (sygnał był prawidłowy). Dopiero po kilku próbach (zajmujących już istotny przedział czasu) udało się uzyskać połączenia z biurem WEZYR (z Panią Marzeną). Poinformowaliśmy również szczególnie Panią Marzenę że z powodu silnego krwotoku prosimy o pilną interwencje lekarską. Po dopełnieniu formalności otrzymaliśmy informacje że lekarz zjawi się w przeciągu 20 minut. Niestety faktyczny czas oczekiwania na przybycie lekarza wyniósł 45 minut ! Gdyby nie doraźna pomoc ze strony osób postronnych w tym czasie mogło by dojść do tragicznego dla mnie w skutkach wykrwawienia.
Na skutek interwencji lekarskiej zostało założone 7 szwów w pokoju hotelowym.
Po zakończeniu zabiegu szycia rany lekarz poinformował nas o konieczności zapłacenia 25 EUR za wizytę. Wcześniej ani rezydent Pani Aleksandra ani nikt inny nie poinformował nas o konieczności zapłaty za ewentualną wizytę pomimo ubezpieczenia. Nasuwa się tu pytanie co było by w sytuacji gdybym nie posiadał przy sobie żadnych pieniędzy?!
Podczas wizyty lekarz zalecił kontrole oraz zmianę opatrunku za dwa dni kontaktując się z nim poprzez infolinię WEZYR. Niestety po dwóch dniach ok. godziny 10 rano infolinia ponownie była niedostępna (nikt nie odbierał). Po kilku nieudanych próbach połączenia odebrała Pani nie mówiąca w języku polskim która to kazała zadzwonić później?! W międzyczasie próbowałem również skontaktować się z rezydentem Panią Aleksandrą która z kolei miała całkowicie wyłączony telefon. Wg informacji zarówno infolinia jak i rezydent miał być dostępny 24/7 a już na pewno w godzinach dziennych jak 10 rano! Co ciekawe w przeddzień wyjazdu spotkałem przypadkowo innego rezydenta WEZYR który to w mojej obecności próbował skontaktować się z Panią Aleksandrą. Niestety bez skutku. Tracąc cierpliwość z bolącą raną postanowiłem na własny rachunek odnaleźć najbliższy punkt medyczny w mieście gdzie zmieniono mi opatrunek
Kolejną sprawą która to położyła się cieniem na usług WEZYR jest fakt że nikt ale to nikt ze strony WEZYR od momentu zdarzenia aż do końca mojego pobytu nie zainteresował się moim stanem. Nikt nie zadzwonił ani w żaden sposób nie próbował skontaktować się ze mną.
Wykupując wycieczkę liczyłem na fachową i kompetentną obsługę ze strony rezydentów jak i całej firmy WEZYR. Nigdy wcześniej w przypadku innych biur podróży nie spotkałem się z tego typu nonszalancją i brakiem zainteresowania ze strony organizatora.
Nie mam tu bynajmniej żadnych zastrzeżeń co do samego hotelu i standardu świadczonych w nim usług które były na bardzo przyzwoitym poziomie.