Niestety muszę sie dopisać do tych NIEZADOWOLONYCH-delikatnie mówiąc.
Lecieliśmy (rodzina 4-os) do Hurgady -hotel Hilton LongBeach 7 dni- z cało dobowym opóżnieniem do dziś nie wiadomo dlaczego,ponieważ inne linie również loty czarterowe latały.Na spotkaniu Pani rezydent Wirginia nie była zorientowana w sytuacji,poinformowała nas,że prawdopodobnie w ramach rekompensaty zostanie zaproponowana nam wycieczka fakultatywna o czym poinformuje nas na następny dzień.Niestety nic się nie dowiedziała więc wycieczkę wykupiliśmy sobie sami bo nie było na co czekać. Pani Wirginii do końca pobytu nie widzieliśmy była nieuchwytna,pojawiła się ostatniego dnia i powiedziała nam,że mamy składać reklamacje po powrocie biuro zwróci nam kasę.Tak też zrobiliśmy- NO I W ODPOWIEDZI OCZYWIŚCIE ODRZUCAJĄCEJ NASZĄ REKLAMACJĘ DOWIEDZIELIŚMY SIĘ,ŻE Z RELACJI PANI REZYDENT WYNIKA IŻ ZAPROPONOWAŁA NAM WYCIECZKĘ W RAMACH REKOMPENSATY ALE MY ODMÓWILIŚMY !!!!!!! SZOK CO ZA KŁAMLIWA S...
Czytając te wszystkie opinie wniosek jest jeden w sun&fun powinni zainteresować się pracą swoich rezydentów a przede wszystkim lepiej dobierać pracowników!!!!!
Wizerunek firmy przez takich ludzi spada na ŁEB- :twisted:
IP: 95.41.16.61