» Szukaj na forum » Rejestruj » Zaloguj

Forum turystyczne » Grecja » wczasy do Grecji z biurem ,,Oskar"

wczasy do Grecji z biurem ,,Oskar"

Strona: 1

Autor Treść
Klient
Gość
Hotel Europa w Paralii – Grecja


Jeżdżę od 10-ciu lat po świecie i po raz pierwszy spotkałam się z faktem, iż śniadanie podaje się o 8.00, a obiadokolację o godz. 21.00. Do obiadokolacji nie podaje się żadnych napojów. Można je tylko dodatkowo kupić. Na papierowych podstawkach, które leżą na stołach są wydrukowane 4 gwiazdki, w rzeczywistości jest to hotel trójgwiazdkowy. Grecki kelner zrzuca z tych podkładek okruchy szczoteczką do zamiatania na siedzenia, na które za chwilę usiądą następni goście. Posiłki miałam opłacone już w Polsce, ale mimo to za każdym razem na stół kładziono mi rachunki. W hotelu była często brudna zastawa stołowa i sztućce. Zwracałam się do kuchni osobiście. Jeżeli brakuje jakiejś surówki nie jest ona natychmiast donoszona. Klienci jedzą tylko to, co zostało. Personel z kuchni wychodzi na jadalnie podczas posiłku, nakłada sobie danie i wraca do swoich obowiązków. Są tutaj dwa rodzaje klientów. W tym samym czasie Niemcy dostają lepsze wyżywienie niż Polacy. Wystrój jadalni ładniejszy jest w co niektórych stołówkach szkolnych. Obsługa jest niemiła.

Posiłki w tym hotelu zaprezentowałam firmie Oskar z Poznania, z którą już nigdy więcej nie pojadę. :(
IP: 81.15.210.248
Mag
Gość
Ja też miałam wątpliwą przyjemność spędzania wakacji w Paralii z biurem Oskar...rezydentka była totalnie niekompetentna, nie okazywała odrobiny szacunku, gdyż zapewne uwazała, że osoby 18-20letnie na żaden szacunek (tymbardziej z jej strony) nie zasługują. Miejscowość ogólnie będę wspominać bardzo miło. Może wybiorę się do Paralii i w kolejne wakacje, ale pewna jestem, że napewno NIE z biurem Oskar. A poprzednie spostrzeżenia co do Hotelu Europa potwierdzam, gdyż miałam tam wykupione posiłki.
IP: 213.25.176.135
Narty z oskarem - NIGDY!
Gość